Sofia Dalmalm
Customer support Manager – CommunicationVad jobbar du med på Hemnet?
Jag jobbar med Hemnets Kundsupport sedan mars 2017. En av mina huvuduppgifter är att se till att vår support har den kunskap och de verktyg de behöver för att kunna hjälpa våra kunder på bästa sätt och ge dem svar på sina frågor.
Jag började på Hemnet som mäklarkommunikatör i januari 2012 och trivs otroligt bra, både med kollegor, arbetsuppgifter och den atmosfär som finns i företaget.
Innan jag kom till Hemnet jobbade jag några år som fastighetsmäklare. Jag är gift och har tre barn och bor i lägenhet på Kungsholmen.
Some of my colleagues
About Hemnet
Hemnet is Sweden’s largest property platform. Since the start in 1998, we have been the natural meeting place for real estate agents, property sellers and buyers. Hemnet offers the majority of properties for sale on the market; the largest number of potential buyers; products through which sellers are able to influence the selling of their property - and products that give real estate agents the opportunity to strengthen their brand. We are one of Sweden’s largest sites and apps, and one of the most popular property platforms in the world based on population.
Already working at Hemnet?
Let’s recruit together and find your next colleague.